Τρίτη 5 Ιανουαρίου 2016

ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΙΧΑΤΕ ΣΚΕΦΘΕΙ ;

Μερικά  επιχειρήματα    που  δεν  τα  έχω  ακούσει  αλλού :

#  Απο  πού  και  ως  πού    οι  βουλευτές  να  μην  ανακαλούνται  ;   Δηλαδή  οι  ίδιοι   (  οι  βουλευτές )   όταν  προσλαμβάνουν  γραμματέα  ή  κηπουρό   τον  έχουν  υποχρεωτικά   4  χρόνια ;  Δεν  μπορούν  να  τον  απολύσουν  νωρίτερα ;   Τότε  και  εγώ  αν  προσληφθώ  σαν  δημοσιογράφος  σε  βοθροκάναλο  να  μπορώ  να  τους  πώ  "Τώρα  θα  με  κρατήσετε   ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ  4  χρόνια !  Δεν  μπορείτε  να  με  απολύσετε  πιο  πρίν"  !

#  Είναι  γνωστό  οτι  ο  τραπεζίτης  αν  έχει   100   ευρώ  ,  μπορεί  να  δημιουργήσει  άλλα  900   απο  τον  αέρα  και  να  μου  γράψει  στο  βιβλιάριο   οτι  μου  έδωσε  1000   ευρώ  δάνειο .  Και  μου  ζητά   να  του  επιστρέψω   1000 ( χίλια )    ευρώ  με  τόκους .
Γιατί  ρε   φίλε  ;   Αφού  μόνο  τα  100   τα είχες  πραγματικά .
Εγώ  γουστάρω  να  σου  επιστρέψω  100   σύν  τους  τόκους .
Να  μπορώ  και  εγώ  να   επιστρέφω  100   και  εκείνη  την  στιγμή  να  δημιουργώ  απο  τον  αέρα  άλλα  900   και  να  γράφεις  στα  κιτάπια  σου   οτι  σου  επέστρεψα  χίλια .  Γιατί  μόνο  εσύ  να  δημιουργείς  χρήμα  απο  αέρα  και  όχι  εγώ  ; 
Και  αν  πρέπει  οπωσδήποτε  να  επιστρέψω  και  τα  άλλα  900   ,  γιατί  να  τα  επιστρέψω σε  σένα  κύριε  τραπεζίτη ;  Αφού  εσύ   δεν  κοπίασες  για  να  τα  αποκτήσεις . ΝΑ ΤΑ  ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ  ΣΤΟ  ΚΡΑΤΟΣ !   Οπότε  δεν  θα  είχε  ανάγκη  να  εισπράττει  φόρους  όταν  θα  λάμβανε   τόσα  900άρια  απο  τους  δανειολήπτες ! 
Θα  μπορούσε    ακόμη  να  υπάρχει   δυνατότητα  να   αποπληρώνω   τα  900   αυτά   σε  όσο   μακρύ  διάστημα  θέλω .  Απλώς  δεν  θα  μπορούσα  να  πάρω  άλλο  δάνειο   όσο  δεν  ξεπλήρωνα  το   προηγούμενο  δάνειο .

#  Η  δυνατότητα  να   υποθηκεύει  η  τράπεζα    προϋπάρχοντα  ακίνητα  είναι   ΠΟΛΥ  ΑΝΗΘΙΚΗ .  Διότι    φαντασθείτε  : 
Έχω  ενα  θαυμάσιο   σπίτι  , σε  πολύ  καλή  τοποθεσία , που  το  κληρονόμησα  απο  τους  προγόνους  μου .  Ο  τραπεζίτης   το  λιγουρεύεται  και  μου  την  έχει  στημένη .  Κάποια  μέρα  πάω  ( ανύποπτος )  και  ζητώ  δάνειο  30.000   ευρώ   για να  ανοίξω  σουβλατζίδικο .  Μου  το  δίνει .  Την  άλλη  μέρα  δίνει  παρόμοιο  δάνειο   για  σουβλατζίδικο  και  σε  άλλους  δέκα . Δηλαδή  έδωσε   300.000  ευρώ  συνολικά  απο  τα οποία   μόνο  τα  30.000  ήταν  δικά  του  .  Τα  υπόλοιπα   τα  δημιούργησε  απο  τον  αέρα .
  Επειδή  όμως  φρόντισε   να  δημιουργήσει  υπερπληθώρα    σουβλατζίδικων  στην  πόλη  , οι  δουλειές   του  καθενός  σουβλατζή  είναι    αναιμικές   και  δεν  μπορεί  να  αποπληρώνει  το  δάνειο .  Ο  τραπεζίτης   αρχίζει  και  παίρνει  τα  σπίτια   που  έβαλαν  οι  δανειολήπτες   σαν  εγγύηση .
Έτσι   λοιπόν  με  30.000  πραγματικά  λεφτά  που έχασε  μου  πήρε   το  σπίτι  που   άξιζε    πολύ  περισσότερο  ! 
Υπάρχει  κανένας  μηχανισμός  που  να   ελέγχει   μήπως  ο  τραπεζίτητς   κάνει  τέτοιες  πουστιές ;   Όχι   βέβαια !   Δίνει  όσα  δάνεια  θέλει  ,  όπου  θέλει  .   
Όταν  ο  τραπεζίτης  λοιπόν  δίνει  δάνειο  δεν  θα  πρέπει  να  υποθηκεύει   προϋπάρχοντα   ακίνητα .  Πήρες  δάνειο  για  τρακτέρ ;   Να  σου  πάρει  το  τρακτέρ .  Πήρες  δάνειο   για  εργοστάσιο ; Να  υποθηκεύσει  το  εργοστάσιο .  Πήρες  δάνειο  για  σπίτι .  Να  σου  υποθηκεύσει    ΑΥΤΟ  το  σπίτι .  Όχι  κάποιο   άλλο . Και  να  μην  σου  δίνει  ποτέ  δάνειο  για  το  100%  της  αξίας  του  αγαθού  που  αγοράζεις .  Να  βάζεις  και δικά  σου  λεφτά  ως  ένα   ποσοστό .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου